قیمت پارافین جامد
خرید و فروش انواع پارافین جامد و قیمت آن ها
جولای 11, 2022
نحوه تولید پارافین
نحوه تولید انواع پارافین
آگوست 13, 2022

تعیین قیمت پارافین

تعیین قیمت پارافین

تعیین قیمت پارافین

تعیین قیمت پارافین در خارج از ایران

ChemAnalyst به عنوان مرجعی برای قیمت گذاری و آنالیز اطلاعات خرید محصولات پتروشیمی به شمار می رود. این موسسه اطلاعات خرید را از طریق نظرسنجی های تحقیقاتی اولیه با تولید کنندگان مختلف پارافین، در بازارهای داخلی و بین المللی، تامین کنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان جمع آوری می کند. این امر به نتیجه گیری در مورد زنجیره های ارزش و سناریوی تقاضا-عرضه برای ارزیابی وضعیت بازار می انجامد. مطالعه کامل گزارش‌های سالانه شرکت های عرضه و تولید پارافین و منابع ثانویه مانند جستجوی جامع در پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر پولی برای تأیید اطلاعات انجام می‌شود. تمام اطلاعات جمع آوری شده به ترتیب زمانی تجزیه و تحلیل، ارزیابی و ارائه می شود تا نمایی واضح از بازار خرید و فروش و قیمت پارافین جامد را به تصویر بکشد.

قیمت پارافین در آمریکای شمالی

قیمت پارافین در سه ماهه اول سال 2022 در بازار آمریکای شمالی افزایش یافت. تقاضا از صنایع پایین دستی کاغذ و کشاورزی ثابت ماند. با این حال، افت شدید به دلیل تقاضای مداوم از بخش های لوازم آرایشی و دارویی تا پایان سه ماهه، ارزش این محصول را افزایش داد. پارافین جامد در پایان سه ماهه اول سال 2022 در آمریکای شمالی به 2250 دلار در هر تن تنزل یافت.

قیمت پارافین در آسیا و اقیانوسیه

 قیمت پارافین در طول سه ماهه اول 2022 در بازار آسیا بالا باقی ماند. در سه ماهه اول، به ویژه در ماه مارس در میان تنش‌ها بین روسیه و اوکراین، ارزش بالای نفت خام بالادستی بر هزینه تولید پارافین جامد تأثیر گذاشت. اختلال در زنجیره تامین و افزایش ارزش نفت خام باعث کمبود عرضه به کشورهای واردکننده از چین شد. ارزش پارافین جامد در چین به 1650 دلار بر تن رسید.

قیمت پارافین در اروپا

در بازار اروپا، قیمت پارافین در طول سه ماهه اول سال 2022 بالا باقی ماند. به دلیل افزایش مستمر نرخ حمل و نقل در منطقه اروپا و افزایش هزینه تولید قیمت پارافین در چین، ارزش این محصول در طول این دوره به طور مداوم افزایش یافت. عرضه همچنان قوی بود و تقاضا برای موم پارافین از صنایع آرایشی پایین دستی در طول زمستان ثابت ماند. با این حال، تقاضا از سوی کارخانجات صنایع غذایی کم بود. در ماه مارس، قیمت پارافین جامد در نیمه دوم سه ماهه اول به میزان قابل توجهی، یعنی بیش از 7 درصد افزایش یافت که دلیل آن عدم اطمینان در تامین مواد در بحبوحه بحران در منطقه اروپای شرقی بود.

قیمت پارافین

تحلیل تعیین قیمت پارافین در بازار جهانی

اطلاعاتی در مورد سه معیار ظرفیت تولیدی یک کارخانه، حجم تولید و بازده عملیاتی مستقیماً از تولیدکنندگان گرفته می شود. اطلاعات حجم واردات و صادرات پارافین جامد نیز از منابع دولتی گرفته شده و تقاضای پارافین با در نظر گرفتن سطح تولید، واردات، صادرات و موجودی در بازارهای کشورهای مختلف و منطقه محاسبه می شود. قیمت محصول با روند قیمت نفت خام، شکاف تقاضا-عرضه، نوسانات مواد اولیه و با حرکت بازار بخش های پایین دستی همبستگی دارد.

جزئیات و اطلاعات اولیه در مورد عملکرد مالی شرکت های پیشرو جهانی در بازار پارافین جامد در اختیار تحلیلگران اقتصادی قرار میگیرد. برنامه‌های توسعه و استراتژی شرکت ها نیز برای درک چشم‌انداز، و ماموریت اقتصادی شرکت برای آینده نیز در جهت قیمت گذاری پارافین جامد در نظر گرفته می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *